Windows 10 Kurulumu

1.Adım:  Başlangıçta, Windows 10 DVD’sini bilgisayara taktıktan sonra karşınıza gelen “CD veya DVD’den önyükleme için bir tuşa basın. (Press any key to boot from CD or DVD)” uyarısını bir tuşa basarak geçmelisiniz.
2.Adım: Karşınıza gelen ekranda yüklemek istediğiniz dili ve diğer seçenekleri seçip İleri (Next) butonuna tıklamalısınız.
3. Adım: Gelen ekranda Şimdi Yükle (Install Now) butonuna tıklayınız.
4.Adım: Lisans koşullarını kabul et (I accept the license terms) seçeneğinin yanındaki kutucuğu işaretleyip İleri (Next) butonuna tıklayınız.
5.Adım: Karşınıza gelen ekrandan Custom: Install Windows only advanced seçeneğine tıklayın. Böylece temiz kurulum yapabilirsiniz. Eğer daha önceki bir windows sürümünden yükseltme yapıyorsanız “Yükselt: Windows’u yükle ve dosyaları, ayarları ve programları sakla (Upgrade: Install Windows and keep files, settings, and applications)” seçeneğine tıklayın. Böylece Windows sürümünüzü 10'a yükseltirken dosyalarınızı da saklamış olursunuz.
6.Adım: Kurulumu yapmak istediğiniz disk bölümünü seçtikten sonra Next butonuna tıklayınız.
7.Adım: Yükleme işlemi başlayacaktır. Bu işlem biraz zaman alabilir.
8.Adım: Yükleme tamamlandıktan sonra karşınıza bilgisayarınızı kişiselleştirmeniz için ekranlar gelecek. Bu ekranlarda gerekli alanları doldurduktan sonra devam edin.
9.Adım: Bilgisayara bir kullanıcı seçme adımında -varsa- microsoft hesabınız ile devam edebilir veya Domain join instead yazısına tıklayarak bilgisayara bir yerel kullanıcı hesabı oluşturabilirsiniz.
 
10.Adım: Bilgisayarınızın gizlilik ayarlarını seçerek kurulumu tamamlayınız.
11.Adım: Windows 10 kurulum işlemi tamamlanmıştır.
 

Yorumlar